با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
پایش حصار شیشه‌ای اطلاعات بر بدبینی سازمانی

مسرت آیت؛ علیرضا زارع

دوره 10، شماره 1 (پیاپی 37) ، دی 1400، ، صفحه 125-138

https://doi.org/10.30473/ipom.2021.58916.4380

چکیده
  امروزه با پیشرفت علم و فناوری مدیران با حجم عظیمی از اطلاعات مواجه هستند که خواسته یا ناخواسته با پالایش و انتخاب دسته‌ای از اطلاعات، خود را در حصار شیشه‌ای اطلاعات محصور می­نمایند. این امر موجبات عدم اطمینان و بدبینی کارمندان نسبت به آنان را فراهم می­آورد. هدف از پژوهش حاضر نقش پایش حصار شیشه‌ای اطلاعات مدیریت بر بدبینی سازمانی ...  بیشتر